Saturday, November 5, 2011

Monolog 1


***MONOLOG post means a brief story to remind /tell my ownself of occasions/events/moments that happens in my life.***

@ 1 Ogos - bestnye pegi cameron, nanti nak pegi lagilah. Thanks love and my bff for the treat. :) Pic kat atas ni masa pegi cameron lah..malas plak nak edit2. Nantilah nak buat entry bergambar untuk trip ke cameron. pemalas macam aku memang suka buat entri bergambar.

@ .5 November:  Lama sungguh aku tak bukak diari ni, menulis lagilah tidak. Passion nak berblog ni datang dan pergi je hehe. Masa student dulu bukan main aku rajin hapdet sekarang, byk kekangan yang tidak mengizinkan hapdet2 berterusan dari jari2 ku yang susah nak stop bila start menaip. Hari ni cuti dan aku bosan, ape lagi aku hapdet lah! :)

@ 30 Oktober: Sedihnye, si puteh kena bumped. Tuan dia bawak tak reti tercalarlah si puteh. Tapi puteh tetap maintain comel ye...nanti saya fixed kan masalah awak ye si puteh, saya bawak awak pegi spa. Alhamdulillah mak cik yang keretanya kena cium dgn si puteh tu maafkan saya dan let go begitu sahaja. Baiknyeee makcik ni kan? Semoga Allah merahmati makcik satu family. Aminnn. Reminding myself supaya tidak gopoh / gelabah nak 'sembur' orang bila kereta kena langgar sekalipun. Bersabar and talk politely unless...org tu yang marah kita, itu cerita lain. 

Gojes Hydrangeas; captured by me at Rose Valley Cameron Highlands.
(nak buat hand bouquet boleh?)

@ Bulan Puasa Lepas: berat badan aku turun mendadak. Dah la aku jenis petite hmmm tak best la kurus2 ni. nak bam bam....sekarang tengah berusaha nak naikkan balik. Perutku yang kecik dipaksa2 masuk makanan yang banyak, ciannyeee...most importantly sekarang, aku tak boleh skip makan 3x sehari which i hardly do. Perut ni cepat kenyang la. Tapi saya tetap nak cuba sedaya upaya! 

@ BLOGSHOP: bestnye boleh teruskan minat nak buat bisnes...rasa macam hidup aku tak la boring sangat esp during weekend. Semoga blog ni perlahan2 dikenali dan maju. Insyaallah. :)


No comments:

Post a Comment