Monday, March 19, 2012

Alhamdulillah

Bismillahirrahmanirrahim

Syukur pada Alllah kerana VERYLAWA SCARVES semakin mendapat sambutan. Aku percaya itu adalah rezeki dari Allah. InsyaAllah aku akan terus cuba bagi yang terbaik sahaja pada customers yang mempercayai aku.

Tapi satu je....kesibukan ini buat amal ibadahku semakin menurun....contoh, lepas solat dah takde wirid panjang macam sebelum ni :(

Keperluan fizikal..usah ceritalah...seringkali time weekend, skip lunch ;(

timbul juga persoalan....apakah aku mesti berhenti buat semua ni?

Aku mesti belajar untuk slow down, dan disiplinkan diri. Contoh, kalau nak bukak 'kedai'...tunggu habis semua dulu dan siap solat isyak...baru boleh beroperasi.

Kalau customers nak lari..nak buat macamana...pegang pada prinsip bahawa REZEKI ITU DATANGNYA DARI ALLAH bagi hambanya yang berusaha. USAHA termasuk mendekatkan diri padaNya dan bekerja meneruskan kelansungkan hidup..

Nak buat 'BEKERJA SEOLAH2 KITA AKAN HIDUP SELAMANYA, DAN BERIBADAH SEOLAH-OLAH KITA AKAN MATI PADA ESOK HARINYA'....sememangnya BUKAN MUDAH!

Ok sebelum end, nak share lagi satu baju santek bangat

Iji, u nak baju macamni boleh tak? tapi lengan panjangla.. ^.*


No comments:

Post a Comment